spring break!

Published 2015-03-28 00:36:26 in Daily,

Alltså!!!!!!!! Fantastiskt. Jag vart inte lika död den här terminen som förra året vid den här tiden då jag nästan höll på att gå in i väggen utan ett februarilov, meeeen lov sitter nu ändå rätt så fint. 

För min del känns det inte riktigt som om det är lov. Många åker hem, andra har familjer som hälsar på, men jag... Jag har inga planer. Några av mina närmsta vänner stannar också i stan under lovet så vi ska se till att göra lite saker vi annars inte har tid för. Gå till botaniska trädgården. Kolla in olika konstgallerier och museum. Vi ska även ta en Gaga workshop (gaga är en teknik från Israel) tillsammans på Mark Morris Dance Center, fett tagg. Själv fick jag även möjligheten att gratis ta några dagars workshop med ett modernt kompani från Indien som skall vara på Joffrey under lovet. Så det ska bli spännande. Skall även försöka se till att planera cirka resten av mitt liv under dessa dagar, ehe. Alla frågar mig hela tiden var jag ska ta vägen efter att terminen är slut och jag börjar panikartat undra samma sak. Får berätta mina tankar kring det en annan gång för nu ska jag strax springa iväg och träffa Rachel! 

Ska även försöka uppdatera bloggisen lite mer under lovet woho. 


Efter vårt första rep med boysen för Gerald Arpino's Birthday Variations.
What gets me going. C.o.f.f.e.e.

Comments

Leave a comment
Won't be published

Daily
Thoughts | Background
Exercises | Healthy
Motivation | Breakfast
Lunch | Snacks | Baking
Ballet | Photos | Music
Inspiration

Aug
Sep | Oct
Nov | Dec