våffeldagen.

Published 2015-03-30 05:47:46 in Daily,



Tja!

Igår vaknade jag upp till min första lovdag, insåg att jag missat våffeldagen, fick världens cravings för våfflor, gick ner till mataffären tvärs över gatan (iklädd pyjamas oops), köpte ingredienserna som saknades och gjorde våfflor. För övrigt så är det en ganska standard lördagsmorgon, att springa ner till mataffären i pyjamasen ehe. Kalla mig fashionista. Eller latmask. Men anyway, våfflorna var goda! Gjorde cirka ingenting på resten av hela dagen tjoho för produktivitet. Men jag tillät mig själv att ha en sån latdag under lovet och det kan man lugnt säga att jag hade. Resten blir till äventyr!





Comments

Leave a comment
Won't be published

Daily
Thoughts | Background
Exercises | Healthy
Motivation | Breakfast
Lunch | Snacks | Baking
Ballet | Photos | Music
Inspiration

Aug
Sep | Oct
Nov | Dec