I'M ALIVE

Published 2014-12-15 19:54:14 in Daily,

TJENARE BLOGGEN!

De senaste veckorna har varit så hektiska att jag inte vet vad! Idag är min första lediga dag på tre veckor och hjälp vad jag njuter. 

Sista föreställningen var igår så nu är jag officiellt på jullov! GÖTT säger jag bara. I år så bestämde jag mig för att stanna här över jul, dels för att jag betalar hyra och hela köret för december i alla fall och flygbiljett är så extremt dyrt såå... Men även för att jag helt enkelt trivs SÅ bra här borta att jag inte vill hem. Det låter så mycket hemskare än vad det är, men jag säger det verkligen med lycka. Lovar.

Förra året minns jag vilken stress det var under Nötknäpparen och samtidigt ville jag få uppleva New York i juletider men fick inte riktigt chansen då jag flög hem direkt efter. Men i år så!! Är extremt taggad över att bara få NJUTA av staden som jag dag ut och dag in rusar igenom utan att egentligen uppskatta. Jag är lite nervös över att det kommer vara ensamt här i staden eftersom att nästan alla mina vänner åker hem över jul, men samtidigt så tycker jag väldigt mycket om att vara ensam. Så länge som det inte blir för mycket. Men min bästa kompis är i stan ytterligare en vecka så vi ska ut på ÄVENTYR tillsammans och aaahhh vad taggad jag är! Plus att min mamma kommer i början av januari! Så det här blir perfekt. Jag har verkligen inte kunnat fokusera på livet efter Nötknäpparen för all min kraft och energi har inte räckt åt det så noll planer och spontanitet är mitt motto för tillfället.

Har såklart även tänkt att uppdatera er om vad som pågått under de senaste veckorna, men det är alldeles för mycket för ett inlägg såå mer kommer! Puss!




Comments

Leave a comment
Won't be published

Daily
Thoughts | Background
Exercises | Healthy
Motivation | Breakfast
Lunch | Snacks | Baking
Ballet | Photos | Music
Inspiration

Aug
Sep | Oct
Nov | Dec