12 Oktober

Published 2014-10-12 23:54:58 in Daily,

Tja!

Söndagkväll och ännu en helg har gått. En mindre händelserik sådan för min del, men det satt mig bra. Det har varit en väldigt turbulent vecka av personliga skäl så jag behövde ta det lugnt för att samla krafter inför nästa skolvecka. Det är inte alltid helt enkelt och roligt nämligen.

Alex är hemma i Michigan den här helgen pga ett läkarbesök så jag är återigen ensam med katten! I fredags efter en alldeles lång Nötknäppar-repetition så åkte några kompisar hem till mig för ath ha en äkta myskväll med kladdkaka och glass. Minst sagt en lyckad kväll!

Vaknade sedan upp vid halv tolv på lördagen, visste inte att jag kunde sova så länge haha. Gjorde mest ingenting under hela dagen förutom några viktiga saker och massa oviktiga. Catchade upp på Revenge och bakade ännu en kladdis att ta med mig inför kvällen. Åkte sedan till mina kompisar på Upper East Side (för övrigt bara några nummer från där Serena van der Woodsen bor, för er GG-fans) för att fira Canadian Thanksgiving trots att ingen av oss är från Kanada! Det är lite av en tradition kan man säga. Såå mysigt att hänga med massa Joffrey-folk och nya människor, hade den roligaste kvällen på länge.

Har idag spenderat mesta av tiden med att bara skjuta upp saker jag borde göra. Har skypeat med Mami och haft krig med katten haha. Tvättar just nu mina balettights och skriver en inköpslista. Ska strax bege mig till Trader Joe's för att planera veckans mat wohooo. Är orolig över hur knökat det kommer vara eftersom att det är söndag och halva stadens befolkning får för sig att gå till Trader Joe's på söndagar... Eh. Det blir party. Eller krig. Förhoppningsvis party.

Oliver i en Trader Joe's påse haha.

Igårkväll.

Solnedgång i mitt område.

Okej, ska a tag i mitt liv dessa sista timmar av dygnet. Ciao!



Comments

Leave a comment
Won't be published

Daily
Thoughts | Background
Exercises | Healthy
Motivation | Breakfast
Lunch | Snacks | Baking
Ballet | Photos | Music
Inspiration

Aug
Sep | Oct
Nov | Dec